Translate

Nowość marki Sephora podkład korygujący

Witajcie,
wracam bez zbędnych wyjaśnień. Dziś na tapecie podkład, do którego moja cierpliwość zaczyna się kończyć. Mianowicie chodzi o podkład korygujący marki Sephora. Kupiłam go, skuszona zachwytem pani sprzedawczyni. Przedstawiła mi same superlatywy - ochy i achy, a ja głupia dałam się złapać. Do dziś pluję sobie w brodę, że nie weszłam na stronę Sephora, poczytać opinii na temat tego produktu.



Producent: Lekka konsystencja błyskawicznie łączy się ze skórą, umożliwiając modyfikację pokrycia w zależności od potrzeb.

Ten podkład jednoczy, nadaje blasku cerze i wygładza strukturę skóry.

Dla jakiego rodzaju makijażu ?
Dla świeżej i jasnej cery:
- Lekka konsystencja natychmiast łączy się ze skórą, delikatnie nawilża, nie obciążając.
- Delikatny puder rozmazuje niedoskonałości w celu uzyskania jednolitej cery.

+:
- Nawodnienie 10 godzin - długotrwałe 10 godzin.
- Zawiera ekstrakt z róży i kwas hialuronowy.

Cena: 62 zł


Moja opinia: Podkład na ręku wydawał się być na prawdę obiecujący. Ma zapach przypominający krem a konsystencja jest gęsta. Niestety przy pierwszej aplikacji Beauty Blenderem już wiedziałam, że raczej się nie polubimy. Podkład trochę "ślizga się" po twarzy.  Z nadzieją, że to jeszcze nic straconego, myślałam że może jak go przypudruję uda się uratować sytuację. Nic bardziej mylnego. Było jeszcze gorzej, bo podkład się ważył. Za każdym razem zmieniałam puder z marki na markę i nic z tego. Podkład nie potrafi "stopić się" z cerą. Uwydatnia pory i niestety wchodzi w zmarszczki. Przy każdym dotknięciu pędzlem, rękoma, telefonem, czy przy noszeniu okularów, podkład mocno ściera się z twarzy i zostawia "placki" gołej skóry. I tu uwaga dla bladziochów: zazwyczaj używam odcieni ivory, w tym przypadku pani poleciła mi odcień wręcz porcelanowy, bo podkład niestety mocno się utlenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu.
Staram się odwiedzać swoich komentujących.

Bardzo proszę o nie spamowanie!
Wszelkie tego typu komentarze trafiają do spamu!

Szukaj

cosmepick.com

Miralash

Alle Paznokcie

Alle Paznokcie