Translate

Zużyte we wrześniu

Witajcie,
dzisiaj pora pochwalić się denkiem. Co prawda wrzesień upłynął tak szybko, że ani się nie spodziałam a zawitał już październik. Na szczęście udało mi się zużyć kilka...naście produktów ;-)


1/ Iwoniczanka, solankowy płyn do kąpieli, lawenda, do pielęgnacji każdego rodzaju skóry na bazie leczniczej wody termalnej - krótko pisząc, produkt, który sprawił, że całkowicie inaczej podeszłam do zapachu lawendy, której wręcz nie znosiłam. Wspaniały płyn do kąpieli! Po takiej kąpieli czułam się zrelaksowana, a moja skóra odświeżona i zregenerowana. Ogromna butla starcza na wiele przyjemnych kąpieli.

2/ On Line, Harmony, sól pieniąca do kąpieli, olejek arganowy - kupiłam ze względu na zapach (jest na prawdę nieziemski) i olejek arganowy. Zwykła sól, bardzo podobna do tej z Biedronki. 

3/ Bielenda, Aromatherapy, olejek do kąpieli, lawenda + eukaliptus - świetny olejek do kąpieli. Bardzo fajnie relaksuje i odpręża. Tutaj znowu pojawia się zapach lawendy, który jest całkiem przyjemny.

4/ Balea, Men, pianka do golenia - co prawda dostał ją mój tata, ale kiedy brakło mi pianki do golenia nóg, podebrałam tą i się wprost zakochałam. Ta pianka nawilża, serio!

5/ Nivea, SOS, regenerujący balsam do ciała, skóra bardzo sucha - produkt, o którym wspominałam Wam przy okazji recenzji innego balsamu z Nivea. Uwielbiam go, w szczególności w okresie letnim, gdy moja skóra spieczona jest słońcem. Świetnie nawilża i radzi sobie z poparzeniami słonecznymi! Niestety, ale obecnie nigdzie nie mogę go znaleźć.

6/ Yves Rocher, szampon przeciwłupieżowy z wyciągiem nasturcji, do każdego rodzaju włosów - lubię ten szampon, aczkolwiek nie tak bardzo jak ten pokrzywowy. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Niweluje łupież. Trzeba z nim uważać podobnie jak z tym pokrzywowym, o którym wspominałam w poprzednim denku.

7/ Seboradin, Inter Fragrances, ampułki przeciw wypadaniu włosów, forte, intensywna kuracja przeciw przewlekłemu wypadaniu i przerzedzaniu się włosów - dziewczyny uwierzcie mi, te ampułki są niezastąpione! Stosowałam wiele kuracji przeciw wypadaniu włosów i żadna nie pomogła mi w takim stopniu jak ta! Fenomenalna! Wiele blogerek twierdzi, że jest droga, a ja uważam, że jak na takie rezultaty jest tania jak barszcz! Po tej kuracji mam mnóstwo baby hair! Na prawdę mnóstwo! Kupiłam i stosuję już kolejne opakowanie!

8/ Laboratoires Klorane, szampon łagodzący na bazie wyciągu z piwonii, podrażniona i swędząca skóra głowy - co prawda nie mam większych problemów ze skórą głowy, ale zdarza się raz na długi okres czasu, że staje się ona podrażniona. Ten szampon udało mi się wygrać w rozdaniu u As. Jestem nim oczarowana! Choć miałam małą buteleczkę to starczyła mi na 4 użycia! To na prawdę dużo jak na moje mega długie włosiska! Poza tym po stosowaniu włosy były tak miłe w dotyku, a skóra dobrze oczyszczona, że stwierdziłam, iż poszukam go na aptecznych półkach.

9/ Malwa, zmywacz do paznokci, luksusowy, bezacetonowy, z olejkiem rycynowym oraz witaminą F - co prawda ciągle stosowałam zmywacz z Biedronki. W końcu nie miałam okazji zrobić zapasów tamtych zmywaczy, więc będąc w Auchanie, stwierdziłam że na razie poratuję się tym. Teraz żałuję, że nie kupiłam więcej butelek. Świetny zmywacz. Jeżeli uda mi się go jeszcze kupić, to Biedronkowy pójdzie w odstawkę.

10/ Vipera Cosmetics, Special Occasion, sztuczne rzęsy, 08 sway - bardzo fajne rzęsy, co prawda poluję na te z Ardel, ale zanim zakupiłam tamte, dorwałam te i wcale nie żałuję.

11/ Garnier Skin Naturals, Czysta skóra, maseczka rozgrzewająca - moja ulubiona, pisałam o niej w poprzednim denku.

12/ Clinique, Step 1, Cleanse - próbka - nigdy nie rozumiałam fenomenu tej serii, u mnie nie robi ona nic. Mam mnóstwo próbek i nie wiem jak ja je zużyję.

13/ Ava Laboratoires, Nettoyer, Natural Cosmetics, Eco Linea, Revitalizing Eye Contour Cream - próbka - skądś miałam próbkę i od tak postanowiłam wypróbować. Bardzo fajny krem, zniwelował mi cienie pod oczami i świetnie uelastycznił skórę pod oczami! Mam nadzieję, że uda mi się go dostać.

14/ Vichy, Normaderm - próbka - niestety nie mogę go ocenić ze względu na bardzo małą ilość produktu w opakowaniu. Wystarczyła mi na jedno zastosowanie.

15/ FM GROUP, Advanced foundation - próbka - bardzo fajny podkład, ładnie krył a odcień idealnie pasował do mojej cery, jednak to nie było to czego szukam. Wydajny.

16/ FM GROUP, CC Cream, Colour&Care SPF 15 - próbka - rewelacyjny krem BB! Świetnie krył, idealnie wpasował się w koloryt mojej cery! Niestety cena ostudziła mój zapał do zakupu. Pachnie nadzieniem różanym do pączków.

17/ FM Group, Second Skin Foundation - próbka - podkład dla mnie idealny. Nie powoduje efektu maski, świetnie stapia się z cerą, powodując, że jest słabo widoczny. Idealnie wyrównuje koloryt mojej cery i ładnie pachnie. Zamówiłam już pełnowymiarowe opakowanie.

18/ Euphoria, CK, Forbidden - zapach, na punkcie którego oszalałam. Pani w Sephorze była taka dobra, że dała mi mnóstwo jego próbek. W związku z tym, że mam mnóstwo próbek, postanowiłam, że nie będę kupować flakonu tylko kupię kilka fiolek. Tak też zrobiłam.

19/ Guerlain, Aqua-Day - próbka - kiedyś już o niej Wam pisałam, ostatnio znowu dostałam próbkę i byłam szczęśliwa, bo lubię ten krem. Muszę w końcu kupić pełnowymiarowe opakowanie.

20/ Novoxidyl, Innovative Hair Care, szampon przeciw wypadaniu włosów, wspomaga wzrost włosów - niestety u mnie ten szampon się nie sprawdził. Choć czytałam, że wiele osób sobie go chwali. Dodatkowo nie podobała mi się jego kremowa konsystencja, którą ciężko rozprowadzało mi się na włosy. Podobal mi się jedynie zapach i to, że nie puszył włosów.

To by było na tyle. Gdy patrzę ile tego jest, stwierdzam, iż jestem chyba nie poważna. Haha.

47 komentarzy:

  1. dużo tego, gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ;) ja we wrześniu dużo nie zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, bardzo dużo denko ;D Ja pewnie połowy tego nie zużyłam ;D
    Pozdrawiam i z chęcią obserwuję,
    www.marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego, to co mnie zaciekawiło to płyn Iwoniczanka, bardzo lubię te kosmetyki, miałam peeling rewelacja! Olejek Bielenda mnie kusi i jest na mojej liście i sól On Line arganowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie wyhaczyć ten peeling :-D

      Usuń
  5. Świetne denko. Przyznaję że żadnego kosmetyku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z Klorane kilka kosmów z serii owsianej, ale piwonia mi się marzy. Byłam zadowolona z szamponu, więc ten wydaje się być ideałem do przedłużenia przygody z marką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A po kuracji ampułkami dalej masz problem z wypadaniem ?Ja stosuje na razie Jantar, ale lecą mi jak szalone.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuracji jeszcze nie zakończyłam, bo trzeba ją stosować przez 3 miesiące. Włosy nadal mi wypadają, ale znacznie o połowę mniej niż wcześniej, a na prawdę wypadały garściami...

      Usuń
  8. Widzę, że polubiłaś się z FMem :) polecam w takim razie korektor, jest moim numerem jeden! :D
    Co do soli OnLine miałam wersję oliwkową i była 100 razy lepsza od tych biedronkowych. A widziałaś sól z FMu? Teraz jest chyba w promocji. Mam werbenę i zapach ma naprawde dobry, nie mówąc o krótkim i dobrym składzie. Tylko troche mam mieszane uczucia, bo... nie zabarwia wody i robi małą pianę, nie wiem czemu ale czekałam na efekt WOW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ciotka jest konsultantką, więc od czasu do czasu coś u niej zamówię, ale nie nazwałabym tego "polubieniem". Lubię środki czystości, co do kosmetyków mam dystans. O, jeszcze lakiery mi odpowiadają.

      Usuń
  9. Kusi mnie olejek z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z moim tempem zużywania musiałabym pisać denko co pół roku chyba:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie :d Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka perełek widzę. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jednak niczego nie mieliśmy z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba muszę kupić sobie w najbliższym czasie ten krem Nivea SOS, bo moja skóra jest ostatnimi czasy bardzo wysuszona.. co jest dla mnie kompletnie nie dopuszczalne :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Solankowy płyn do kąpieli bardzo mnie zainteresował ,
    szampon Klorane kiedyś nawet chciałam kupić ale gdzieś wyczytałam że może wysuszyć ,
    dużo próbek z FM widzę ale już przeczytałam dlaczego ,
    krem z Avy pod oczy też wygląda ciekawie , szkoda że tylko próbka. .

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa Seboradinu, teraz wcieram Saponics zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dosyć sporo tych rzeczy :D Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. aż niemożliwe, że nic z tego denka nie miałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się skusić na ten olejek do kąpieli z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. co to była ta próbka normadermu? krem czy żel?

    z całości znam tylko szampon z YR bo kupuję go mojemu M.

    OdpowiedzUsuń
  22. sporo tego zuzyłas......ciekawe pozycje kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio kusza mnie kosmetyki od iwoniczanka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pokaźny zestaw kosmetyków zużyłaś!:) co niektóre wydają się bardzo ciekawe;)

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  25. sporo tego ;)
    zaciekawił mnie olejek z Bielendy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu.
Staram się odwiedzać swoich komentujących.

Bardzo proszę o nie spamowanie!
Wszelkie tego typu komentarze trafiają do spamu!

Szukaj

cosmepick.com

Miralash

Alle Paznokcie

Alle Paznokcie