Translate

Tangle Teezer - Compact Styler

Witajcie,
Tangle Teezer - szczotka, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą - a jak u mnie się sprawdziła? 


Wybrałam wersję kompaktową do torebki Compact Styler model Feline Groovy, bowiem zawsze szukałam szczotki, którą będę mogła spokojnie i bezpiecznie nosić w torebce, bez obawy przed uszkodzeniem. Szczotka jest mała, a więc spokojnie można ją nosić zarówno w dużych jak i małych torebkach. 

Od producenta:
Compact Styler, kompaktowa wersja popularnej szczotki Tangle Teezer, idealna do torebki lub w podróży.

Szczotka Tangle Teezer jest najlepiej sprzedającym się i najczęściej nagradzanym produktem do pielęgnacji włosów.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.

Zalecana także do rozczesywania włosów cienkich i zniszczonych, przedłużanych, peruk, afro.

Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku! Szczotki Tangle Teezer można używać do rozczesywania włosów suchych oraz mokrych.
W moim przypadku ta szczotka się sprawdziła i na prawdę nie potrafię się z nią rozstawać. Mam włosy bardzo długie, bo prawie po pas i z tą szczotką nie straszne mi jest ich czesanie! Świetnie rozczesuje, nie elektryzuje włosów (co było moim ogromnym problemem), włosy są gładkie i błyszczące! Poza tym jest idealna na wyjazd, bo zajmuje mało miejsca i na prawdę można zabrać ją wszędzie! Radzi sobie zarówno z suchymi jak i mokrymi włosami. Ba, nawet znajoma była zadowolona, gdy pożyczyłam jej tą szczotkę na basenie do rozczesania przedłużonych włosów. Zaletą tej szczotki jest to, że możemy bez problemu ją umyć, a więc nawet gdy pożyczymy ją koleżance, mamie, znajomej czy komukolwiek, nie mamy żadnych obaw i spokojnie możemy ją umyć nawet zwykłym mydłem pod bieżącą wodą. 
Szczotkę Tangle Teezer Flower Pot zakupiłam tez młodszej siostrze, z którą wiecznie był problem przy czesaniu włosów i sprawdziła się fenomenalnie!

Bardzo podoba mi się to, iż szczotka ma niebanalny design, możemy spokojnie wybrać kolor czy wzór a co więcej świetnie układa się w dłoni!

Jedynym minusem, który dostrzegłam jest niestety cena. Moim zdaniem mogła by być na prawdę trochę tańsza.
Planuję zakup kolejnej szczotki Tangle Teezer, tym razem zwykłej, bo kompakt już mam ;-)

56 komentarzy:

  1. udało mi się wygrać tą szczotkę w rozdaniu, czekam na paczuszkę, nie długo przekonam się jak na mnie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój TT ma już 4 lata i również jest w formie kompaktowej. Zabieram go zawsze na basen, bo to jedyna szczotka która rozczesze mokre długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Nuba zniszczy swoją kupię jej taką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zgrozo, nie wydałabym tyle na szczotkę dla psa :p

      Usuń
    2. Dlaczego? Zwierzak też potrzebuje odrobiny lukusu :)

      Usuń
    3. Ostatnio mój chłopak szukał szczotki dla psa w zoologicznym i jak najtańszą zobaczył za 40 zł, stwierdził że może kupi jej TT i może jego sunia będzie bardziej zadowolona niż psinka Aswertyny :D

      Usuń
    4. Ok, może i potrzebuje, ale szczotka za 65zł dla psa? Ja dziękuję :-)

      Usuń
    5. Mam kompakt. Moje włosy są zbyt grube i gęste, żeby ta szczotka miała w ogóle szansę się w nie wbić i je rozczesac. W związku z tym, szczotka przypadła w spadku mojemu Kiciuniowi. Jest tego zdecydowanie wart. On ma teraz 3 szczotki albo 4.. Hmmm. Suczka mojej Mamy jest też warta wszystkiego, co najlepsze. Teraz ma taką rękawicę do wyczesywania..
      :)

      Usuń
    6. Doskonale to rozumiem, bo sama mam swojego pupila.

      Usuń
    7. stri-linga- warto zobaczyć instrukcję czesania się TT :) jest na YT. Ostatnio rozczesałam nim małą siostrę, która ma włosy ruloniki, skołtunione masakrycznie. Siedziałam z nią chyba pół godziny i rozczesałam jej włosy tak, jak jeszcze nigdy nie miała.

      Usuń
  4. Mnie kusi ale trochę żal mi kasy

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie to będzie mój kolejny zakup :-)

      Usuń
  6. już od dłuższego czasu zastanawiam się nad jej kupnem. Odstrasza mnie trochę cena, ale zobaczymy. :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaka jest cena tej szczotki bo różne widziałam ceny i to wcale nie małe ale skoro naprawdę warto ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety jestem w obozie tych co jej nie lubią, nie sprawdziła się u mnie, wyrwała mi kilka pasemek. Trzeba było je zakładać od nowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspominałam w notce, koleżanka ma doczepy i czesała je (mokre) tą szczotką i nic się nie stało :-) Może musisz omijać klipsy.

      Usuń
  9. Mam i według mnie to drapak, wolę szczotki z naturalnym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie jakoś do TT nie ciągnie. Jest tak wiele skrajnych opinii, że sama już nie wiem co o niej myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś przyszła moja różowa TT i jestem z niej zadowolona;)
    już po pierwszym użyciu się w niej zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam model, z brytyjską flagą. Również się z nią nie rozstaję. Dla mnie to przełom w pielęgnacji włosow. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i dalej nie wiem czy kupić, jak naczytam się pozytywnych opinii, to gdzieś naczytam się negatywnych, a teraz u Ciebie znowu plus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile kupujących tyle opinii :-) Moim zdaniem wiele zależy od typu skóry na głowie i włosów :-)

      Usuń
  14. Jakoś nie jestem w stu procentach przekonana do tej szczotki. Mam zwykłą drewnianą, która też świetnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja zwykła wyrywała mi włosy :-/

      Usuń
  15. Dostałam go od chłopaka - też kompakt w panterce i jestem mega zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim przypadku nie ma problemu z rozczesaniem włosów także mi wystarcza zwykła drewniana, solidna szczotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest na mojej chcej liście ;) też mam długie włosy i mam nadzieję że mi pomoże z rozczesywaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tangle Teezer niby kusi mnie od dawna.. ale do tej pory nie zakupiłam bo w sumie nie mam problemu z rozczesywaniem włosów i najzwyklejsza szczotka sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem jej ciekawa ale jeszcze się nie zdecydowałam ma wielu zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak wiele czytam o tych szczotkach, ale sama się jeszcze nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja osobiście wole grzebienie zamiast szczotek .. ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zwykły TT a skusiłam bym się na kompakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie przebieram w szczotkach. Kupiłam w Oriflame jedną, drugą w Biedronce, nie widzę między nimi różnicy oprócz oczywiście wyglądu, a moje włosy do krótkich i rzadkich nie należą. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym była w takiej sytuacji jak Ty, również kupowałabym jakiekolwiek szczotki. Niestety moje włosy są przesuszone farbowaniem i pomimo różnych kuracji, odżywek itp plączą się i mam problem z rozczesaniem.

      Usuń
  24. Uwielbiam ją i teraz nie wyobrażam sobie potraktowania moich włosów czymkolwiek innym. Nigdy więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tej szczotki, ale ciekawa jestem jakby czesało się nią włosy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam krótkie włosy, które czeszę max. dwa razy w tygodniu więc nie planuje jej zakupu, bo szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie i w moje ręce trafi ta wersja ale póki co cieszę się moją różową nowością;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem ciekawa tej szczotki, ale póki co muszę zadowolić się zwykłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wersję podstawową i bardzo ją lubię - idealnie radzi sobie z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam różową w kompakcie i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czaję się na nią... Chciałabym baaaardzo;D I chyba się w końcu zdecyduję^^
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusi mnie ta szczotka, tak wszyscy zachwalają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dużo dobrego czytałam o niej :) I chyba nie pozostaje mi nic innego jak ją zakupić. tylko jak trafić na nie bubla??

    Zapraszam pryz okazji na rozdanie u mnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kupić na polskiej stronie Tangle Teezer :-)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu.
Staram się odwiedzać swoich komentujących.

Bardzo proszę o nie spamowanie!
Wszelkie tego typu komentarze trafiają do spamu!

Szukaj

cosmepick.com

Miralash

Alle Paznokcie

Alle Paznokcie