Translate

Marcowe denko

Witajcie,
postanowiłam dołączyć do projektu denko, choć mam co do niego mieszane uczucia. Niektóre dziewczyny próbują prześcignąć się w ilości zużywanych rzeczy, a tu (moim zdaniem) nie o to chodzi. 
Moje marcowe denko jest bardzo skromne. Oczywiście nie liczę tutaj zużytych past do zębów, maseczek, wacików, etc, etc.. 



1. Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Cukrowy peeling do ciała złuszczająco-ujędrniający, czekoladowo-kokosowy - nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam peelingi i staram się używać na prawdę różnorodnych. Ten średnio przypadł mi do gustu, a to dlatego, że jego zapach jest zbyt chemiczny. Jeżeli chodzi o jego właściwości, to sprawdzał się całkiem dobrze. Cukrowym bym go nie nazwała, no ale jak kto woli.
Jeśli chcecie dokładniejszą recenzję z analizą składu to piszcie.

2. BeBeauty, Face Expert!v, Micelarny żel do mycia i demakijażu - bardzo polubiłam ten żel razem w duecie z płynem micelarnym. Dzięki niemu płyn starcza mi na dłużej, czyli jest bardziej wydajny. 

3. BeBeauty, Nail Expert!v, Zmywacz do paznokci - z różowym się nie polubiliśmy. Zostawiał okropny biały nalot na paznokciach.. przesuszał.
Zielony lubię przede wszystkim ze względu na poręczne opakowanie i pompkę. Jeśli chodzi o właściwości, jak dla mnie całkiem dobrze się sprawdza. Ciężko zmywa brokaty.

4. BeBeauty, Body Expert!v, Sole do kąpieli, trawa cytrynowa i bambus oraz bursztynowa - do gustu przypadł mi bardziej zapach trawy cytrynowej i bambusa. Bursztyn też jest ok. Z chęcią wypróbuję inne wersje zapachowe.




5. Viktor&Rolf, Flower Bomb, Woda toaletowa - moja miłość. Z ogromnym żalem kończyłam te perfumy. Bardzo długo mi towarzyszyły. Jestem osobą, która nie kupuje tych samych perfum, ale do tej z chęcią kiedyś wrócę.

6. BeBeauty, Face Expert!v, Płyn micelarny - tak jak w przypadku żelu, bardzo go polubiłam. Mam już następne opakowanie.

7. Joanna, Fruit Fantasy, Peeling do ciała gruboziarnisty, Energia i świeżość, Soczysta malina - średnio lubię takie grube ździeraki. Ten używałam do twarzy, kiedy miałam zamiar nałożyć maseczkę. Dawniej bardzo lubiłam te peelingi.
Jeśli chcecie dokładniejszą recenzję z analizą składu to piszcie.
 
8. Arginin, Crisan, Anti-Haarausfall System, Aktiv-Shampoo - szampon przeciw wypadaniu włosów. Nie wiem czy już wiecie, czy jeszcze nie, ale szukałam dobrego szamponu, który poradzi sobie z nadmiernym wypadaniem moich włosów. Niestety, po tym szamponie włosy nie przestały wypadać, ale świetnie sobie radził z przetłuszczaniem i łupieżem, który pojawił się, po długiej przerwie w farbowaniu włosów.
Nie wiem czy jest dostępny w Polsce. Swój kupiłam w Niemczech.
Jeśli chcecie dokładniejszą recenzję z analizą składu to piszcie.


Denko, tak jak już wspominałam, bardzo skromne. 

Stosowałyście któryś z produktów?

29 komentarzy:

  1. Używam żel micelarny :P Płyn mam w planie kupić :) A z tego co tu widzę zmywacz jest ciekawy :) Pomyślę nad kupieniem go :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko polecam wersję zieloną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych produktów miałam tylko zmywacz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię bombkę ;) Może nie zabrzmi to zachęcająco, ale znalazłam nieco tańszy odpowiedni Lancome La vie est belle ;) Baaardzo, baardzo podobny, ale bez tej nuty herbaty earl grey charakterystycznej dla bombki.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 4 mam
    ale zmywacza nie polecam moim zdaniem to bubel - oczywiście chodzi mi o różowy bo zielonego nie miałam ;)
    wysusza strasznie aż czasami na paznokciach pojawia się biały osad i po używaniu jego zaczęły mi się niszczyć paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zużyć, wcale nie jest tego tak mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zakochałam się w zielonym zmywaczu BB. Dla mnie jest idealny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywalam tylko 1 i 7 , siodemka bardzo lubie, ma fajny zapach.
    zapraszam na bloga modowego. : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko micela z Biedronki, całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja projektu denko nie odbieram jak przescigiwanie się ? uzywam to co i tak bym zuzyla, ale dzieki niemu nie otwieram nowych opakowan aby zalegalo 19364539 zeli pod prysznic na polce tylko staram się wykonczyc te juz napoczete:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że wszystkie chcą się prześcignąć :-)

      Usuń
  11. ja nie miałam niz tych kosmetyków :(

    zapraszam do mnie : http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tych soli ale średnio przypadły mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam te denka, sama nie mam samozaparcia i miejsca zresztą także...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zbieram tych pudełek. Robię zdjęcie, gdy zużyję i wyrzucam :-)

      Usuń
  14. Strasznie ciekawią mnie te peelingi z perfecty, bo jeszcze żadnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za udział w rozdaniu!

    Miałam jedynie peeling joanny, ale oprócz zapachu nie było w nim nic fajnego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Następnym razem chcę spróbować zielony zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam micelarny płyn do twarzy z Biedronki :) Nie dawno go odkryłam i nie mogę się z nim rozstać :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam właśnie w użyciu peeling Joanny rajskie jabłuszko, jeśli pozostałe pachną tak samo, świeżo jak jabłuszko, to chcę je wszystkie ;)
    I używam właśnie sól z Biedronki - owoce cytrusowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe produkty, mam ten płyn micelarni i jak za tą cenę jest ok, zmywacz do paznokci również znam wypróbowałam już obie wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze wszystkiego mialam tylko te sole:) Trawa cytrynowa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje denko wcale nie jest jakieś małe. Chyba takie normalne. To co się skończyło to się skończyło i już :) Ze zużytych przez Ciebie kosmetyków znam i lubię płyn micelarny i zmywacz z Biedronki. Też używam tego zielonego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli można to grzecznie proszę o recenzję tego peelingu z Joanny - jestem go bardzo ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam do czynienia tylko z peelingiem- dla mnie straszne dziadostwo :P Może i sprawdziłby się dużo lepiej, gdyby nie ta nieszczęsna parafina na bazie której jest zrobiony...

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam i płyn i żel micelarny z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem denko bardzo ładne. Znam micel z biedronki i sól bursztynowa. Jej zapach powala mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodobał mi się Peeling do ciała gruboziarnisty Joanna, Fruit Fantasy. Nigdy wcześniej go nie miałam. Jest tanio i daje niezły efekt.Dzięki za wskazówkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu.
Staram się odwiedzać swoich komentujących.

Bardzo proszę o nie spamowanie!
Wszelkie tego typu komentarze trafiają do spamu!

Szukaj

cosmepick.com

Miralash

Alle Paznokcie

Alle Paznokcie